כל החידושים בטיפולי האנטי אייג'ינג

הקוסמטיקה הפרא רפואית מגשרת בין העולם הקוסמטי, המעניק פתרונות לבעיות אסתטיות, לבין העולם הרפואי פרמקולוגי, המעניק דרכי התמודדות קליניות לבעיות בריאותיות. הקוסמטיקה הפרא רפואית מהווה פריצת דרך משמעותית בעולם הקוסמטיקה, מאחר והיא נותנת מענה לפער הנוצר בין העלייה בתוחלת החיים, לבין הזדקנות מואצת של העור; בין השינויים המאסיביים באורח החיים המערבי – בתזונה, באינטנסיביות ובמרדף האינסופי אחר מראה צעיר, לבין המודעות הגוברת והולכת לבריאות ואורח חיים מאוזן.

הקוסמטיקה הפרא רפואית, שלא כמו הקוסמטיקה המסורתית, לא באה לפנק ולשמר מצב קיים, אלא לטפל, לשקם ולפתור בעיות עור הנכנסות לקטגוריית בעיות בריאות, כמו למשל, פיגמנטציה, סבוריאה, אקנה, קופרוזה וגם הזדקנות מואצת של העור, המתבטאת בקמטים, בכתמי גיל ובצניחה של העור. כדי להישאר מעודכנים בכל מה שחדש באנטי אייג’ינג – ריכזנו עבורכם רשימה של הפתעות, פיתוחים, מוצרים וכל מה שחדש בתחום הקוסמטיקה הפרא רפואית.

קודם כל ולפני הכל… תכנית ההזדקנות של רייצ’ל

אם אתם סביב גיל 30-40, בוודאי כבר התחלתם לחשוב על תכנית פנסיה, אם אין לכם עדיין. גם הדאגה לבריאותנו גדלה עם השנים, ככל שאנו מבינים שהגוף המתבגר זקוק לתשומת לב, להזנה ולפעילות גופנית, ולא לנצח נוכל לשקר לו ולהמשיך להתחמק מהתוצאות.

אז נכון שלחיות את הרגע זה חשוב, אבל לא על חשבון תכנון עתידי.

להווה שלנו יש השפעה מכרעת על איך שייראה העתיד שלנו, וכשמדובר בעור הפנים שלנו, העקרון הזה מקבל תוקף כפול ומכופל.

אז רייצ’ל אמנם לא בודקת את קרן הפנסיה שלכם (היא עדיין בודקת את שלה), והיא גם לא תבנה עבורכם תכנית כלכלית לשנות הפרישה שלכם, אבל היא כן תדאג לזה שתיראו במיטבכם בשנים האלה. שעור הפנים שלכם יהיה מתוח וזוהר, שפניכם וצווארכם לא יסגיר את גילכם ושעיניכם יקרינו אור וברק.

מה הסוד של רייצ’ל לדאוג שגם כשתתבגרו תיראו טוב, לפחות כמו בצעירותכם?

תכנית הזדקנות.

תכנית ההזדקנות של רייצ’ל מבוססת על העיקרון הפשוט של “מי שטרח בערב שבת יאכל בשבת”. אמנם לא כולנו רוצים ואף צריכים לאכול את אותו דבר, אבל כולנו צריכים לאכול, ולכן כולנו צריכים לטרוח בערב שבת.

תכנית ההזדקנות מותאמת לכל אחד ואחת באופן אישי, על פי אבחון קליני של רייצ’ל, בחינת הרגלי טיפוח, והתאמה שלמה לפנטזיה שיש לכם על איך שתיראו בעוד עשור, שניים או שלושה.

השיטה כולה, על רגל אחת, מבוססת על הרעיון שתהליך ההזדקנות מתחיל הרבה לפני שרואים סימנים שלו, בגיל 28. בגיל 30 כבר מתחילים לראות סימנים ראשונים. ככל שנקדים לטפל בעור, סימני ההזדקנות יגיעו מאוחר יותר, לאט יותר ומעט יותר.

בשיטה של רייצ’ל אנחנו עוזרים לעור לעשות את מה שהוא עושה באופן טבעי בצעירותנו – חלוקת תאים נכונה, עבודה של הקולגן ואלסטין, ממש כמו שמכון כושר עושה עבור הגוף שלנו.

הגורמים העיקריים להאצת תהליך ההזדקנות

בראש ובראשונה, השמש. במיוחד במדינה כמו ישראל, השמש היא גורם מספר 1 להזדקנות העור. היא מטגנת אותו היטב, מקמטת, מייבשת, מכתימה ועושה לו את כל מה שאנחנו מנסים אחר כך לתקן בקליניקה, ואת נזקי השמש קשה עד מאד לתקן. את הפנימיים עוד יותר מאשר את החיצוניים. אז נתחיל מהימנעות לחשיפה לשמש. ככל שניתן. אמנם אין ברירה אלא לצאת מהבית, אבל אפשר להקפיד על קרם עם מקדם הגנה של לפחות 30SPF  על כל אזור חשוף, בוודאי בפנים, בצוואר ובדקולטה. ישנם מקדמי הגנה עם גוון, מקדמי הגנה שמכילים גם לחות. הכל כדי להפוך לכם את העבודה ליותר קלה. בנוסף, מומלץ להקפיד על כובע, לשהות בצל ככל הניתן וללבוש בגדים ארוכים (נשמע הזוי בקיץ הישראלי, אבל אם בהודו אפשר, אפשר גם פה).

עישון הוא גורם ההזדקנות הבא של הגוף בכלל ושל העור בפרט. הוא מאיץ את התקמטות העור (במיוחד סביב השפה העליונה), מאפיר את העור ופוגע בתהליך חידוש התאים.

סטרס וחוסר בשינה איכותית הם גורמים נוספים המאיצים את הזדקנות העור ואת צניחתו. השילוב בין סטרס לעייפות הוא שילוב הרסני עבור העור, ובוודאי עבור בריאותנו.

רדיקלים חופשיים, תזונה לא מאוזנת ושינויים הורמונליים מקבלים מקום של כבוד בתהליך הזדקנות העור. את כולם ניתן למנוע או להאט באמצעות שמירה על אורח חיים קצת יותר מאוזן, להקפיד על פעילות גופנית, תזונה מאוזנת, נטילת נוגדי חמצון A,C , E וטיפול בבעיות הורמונליות.

טיפולי אנטי אייג’ינג

פילינג

מחקרים מצאו כי קילוף עדין של שכבת העור העליונה (השכבה הקרנית), מעודד את תהליך חידוש התאים בשכבה היוצרת ואת תהליך יצירת קולגן ואלסטין, אותם חומרים שהעור מאבד עם השנים וגורמים לאובדן הגמישות, הברק ומיצוק העור. עוד תורם הקילוף לשיפור ספיגת העור של חומרים פעילים וויטמינים החיוניים לו. ברייצ’ל קליניק משתמשים בתכשירים שמעודדים קילוף של תאים מתים, חודרים לקרום התא ומחזקים אותו.

הטיפול הביומימטי

טיפול הפנים בתפיסת הקוסמטיקה הפרא רפואית, משלב תפיסות קליניות חדשניות וחומרי גלם בעלי חדירות טראנס-דרמאלית.  הטיפול מבוסס על חימום תת-עורי של הרקמה כדי לגרות ייצור מוגבר של קולגן ולאסטין.

עוד על הטיפול הביומימטי ניתן לקרוא כאן

טיפולי RF וטיפולי US

טיפולי פנים באמצעות גלי רדיו ובאמצעות גלי אולטרא סאונד, נמצאו כבעלי תרומה משמעותית לחידוש העור ושיקומו. הטיפול מתבצע באמצעות חימום העור על ידי אלקטרודות RF ו-US , בעלות גל עדין המאפשר החדרת חומרים פעילים לשכבות העמוקות של העור. ושיקום העור מבפנים החוצה.

Bio revitalization

הטיפול מתבצע במרפאה באמצעות הזרקת חומצה המשולבת בחומרים פעילים למיצוק העור כמו גם שילוב של חומרים המאטים את תהליך ההזדקנות. התוצאות אינן מאחרות לבוא ומחזירות את תנועות ההבעה הטבעיות לעור הפנים ואת השמחה לעיניים! הטיפול מיועד בעיקרו לחלק התחתון של הפנים, הוא האזור היותר בעייתי בהיווצרות קמטים בדרך כלל – אולם תודות לטיפול החדשני – התוצאות מרשימות!

הטיפול הדו עומקי

הטיפול הדו עומקי הוא המילה האחרונה בתחום האנטי אייג’ינג מאחר והוא עובד על שתי שכבות העור: הן על שכבת הדרמיס והן על שכבת האפידרמיס. קו המוצרים יצא לאחרונה גם בארץ ומבוסס על שיטות הנדסה ביו טכנולוגית בתחום הקוסמטי רפואי בלבד! על ידי מזעור החומרים הקיימים בקרמים המוכרים לנו ושימוש בתמצית העיקרית ניתן להחדיר את החומרים עד לשכבה העמוקה יותר – היא שכבת הדרמיס, תוך שיפור משמעותי של מצב העור. בניגוד לקוסמטיקה הרגילה, הקוסמטיקה הפרא רפואית במסגרת טיפולי אנטי אייג’ינג יוצרת שינוי משמעותי באמצעות תיקון פגמים פנימיים מבלי לבצע פעולות פולשניות!

שיקום, הזנה ולחות – ALL IN ONE:

מוצרים חדשניים שנכנסו לשוק ומשלבים בין המטרות השיקומיות של כל המוצרים המוכרים לנו בתחום האנטי אייג’ינג. יתרונם המשמעותי של המוצרים החדשניים מצוי בהיותם כוללים את כל פעולות השיקום לעור: תיקון פגמים באופן טבעי, הזנת העור באמצעות ויטמינים המצויים בקפסולות והעשרת העור באמצעות לחות שאינה משאירה שמנוניות על העור.

תרומתם של וויטמינים ונוגדי חמצון לעיכוב תהליכי הזדקנות

מחקר עדכני מחא כי נוגדי חמצון מסיסי שומן שומרים על קרום התא, מאפשרים חילוף חומרים תקין ושמירה על מאזן הלחות בתאים. בין נוגדי החמצון החיוניים לעיכוב תהליכי הזדקנות של העור הם:

Ester C – פעילותו הרבה של ויטמין C כנוגד חמצון רב עוצמה, ידועה כבעל תרומה משמעותית לשמירה על בריאות הגוף והעור, כמחזק מערכת החיסון וכתורם לתהליך יצירת הקולגן. בהיותו מסיס במים, הוא פועל ברמת התא ומחוצה לו, כך שבכוחו להרוס רדיקלים חופשיים עוד בטרם הגיעם לתא ולרקמות.

חומצה אלפא ליפואית – בעלת פאזה מימית ושומנית, אשר בכוחה לחדור לקרום התא, למנוע בו מוטציות ולהגן עליו מפני נזקי החומרים המחמצנים. השימוש בחומצה בצורת תוסף תזונה ובצורת קרם למריחה על העור, מכפיל את עוצמת פעולתה על העור.

קואנזים Q10 – מולקולה שומנית המיוצרת בגוף באופן טבעי, התורמת לייצור אנרגיה בתאים ולמניעת נזק חמצוני. עם הגיל ותהליכי ההזדקנות בגוף, ייצור המולקולה פוחת ונדרשת תוספת חיצונית לשיפור תהליכים בגוף, שמירה על תפקודי הלב והורדת רמות כולסטרול.

המינרל סלניום –  הסלניום הוא בעל חשיבות גדולה לבריאות העור. במחקר שנערך בצרפת, נמצא כי שילוב של סלניום, נחושת, ויטמין A וויטמין E , שנלקח פעם ביום, יכול למנוע היווצרות תאים שנוצרים אחרי כוויית שמש בעור וגורמים לפיגמנטציה ולתהליכים טרום סרטניים בעור. הסלניום מצוי במזונות כמו חיטה מלאה, דגנים, בשר הודו, טונה ואגוזי ברזיל. שני מחקרים קליניים שנערכו באוניברסיטת אדינבורו הראו שכאשר רמת הסלניום בתא העור גבוהה, העור סובל פחות מפגיעה של רדיקלים חופשיים.

פיקנוגינול – שילוב של קבוצת נוגדי חמצון רבי עוצמה הנקראים ביופלבנואידיםפיקנוגינול ומיוצרים מעץ האורן הצרפתי. יעיל ביותר כנוגד תהליכים דלקתיים, הגנה על מערכת החיסון והאטת תהליכי הזדקנות.

רטין A – מבוסס על חומצה רטינואית, המהווה נגזרת של ויטמין A. במקור פותח רטין A לטיפול באקנה, אולם היום משמש גם כרכיב בתכשירי אנטי אייג’ינג, הבהרת העור ותיקון נזקי שמש.

לאבחון קליני של העור והתאמת טיפולים ותכשירים, צרו קשר עם רייצ’ל קליניק בטלפון 03-5100770

סגירת תפריט
שינוי גודל גופנים
×

עגלת קניות

חדש!

טיפול בעזרת גלי רדיו – פתרון שהוכח יעיל גם לתופעות ההזדקנות וגם לצלקות אקנה