מיצוק עור הפנים

מיצוק עור הפנים

טיפול פנים, צוואר , מחשוף , זרועות וידיים – בטיפול זה מבוצעים מיצוק והצערת העור, העלמת נימים, טשטוש כתמים חומים (פיגמנטציה) וקמטוטים.

מטרת הטיפול הינה להעניק לעור הפנים מראה צעיר יותר, מוצק יותר, מראה מתוח יותר וכן הפיכת העור לבהיר יותר וכן מראה אחיד לעור הפנים.

טיפול זה מבוצע על ידי שילובה של טכנולוגיית הפוטו רג’וביניישן (אנרגיית אור – IPL) ושימוש בגלי רדיו (RF).

השילוב הנ”ל גורם לדיקור וכן לחימום עמוק של שכבת הדרמיס והקולגן הנמצא בין שכבות העור השונות, בדומה לפעולת קפיצים קטנים , עצם החימום גורם להמרצה של ייצור הקולגן.

התוצאה המתקבלת ונראית לעין היא עור מוצק וצעיר יותר , מרקם העור משתנה לחלק , זוהר ומתוח יותר מכפי שהיה קודם לטיפול . משך הטיפול הינו מספר דקות בלבד, מספר הטיפולים ייקבע בפגישת ייעוץ עם רופא המכון בהתאם למצב העור וכן למבנהו.

מיצוק העור

גם אם נתכחש לכך או נסרב להכיר בכך: העור שלנו מסגיר תמיד את גילנו וככל שאנו גדלים ומתבגרים העור ייראה רפוי יותר, עייף, ולעיתים חסר חיוניות. תופעות אלו מקורן בשינויים שעוברים  על הרקמה התת-עורית, רקמה זו היא  רשת תומכת של העור. היא הופכת דלילה ורפויה וכתוצאה– העור “נופל” פנימה.

הטכנולוגיה המתקדמת מציעה כיום סוגים שונים של מענה גם לבעיה זו, וככל שנקדים לשים לב לעניין ולטפל, ניראה טוב יותר כבר עכשיו בעתיד.

על ידי הקרנה של גלי רדיו נוצר חימום של הרקמה התת-עורית, חימום שכזה  גורם למתיחת סיבי הקולגן, להיווצרות סיבים חדשים, ולשיפור בחילוף החומרים.  על ידי בנייה זו נוצר בסיס חזק לעור, והתוצאה– עור מוצק, חלק ועם ברק וחיות.

העור אינו אחיד תוכלו בקלות לשים לב להבדלים בעובי ובמרקם במקומות בגוף: העור הרך בגופנו נמצא למשל מתחת לעיניים, והעור העבה נמצא בכפות הרגליים. תפקיד העור הוא להגן על השרירים, העצמות והאיברים הפנימיים, והטיפול בעור משתנה לפי האזור בגוף.

לפני שנגיע למצב שבו העור נפגע באופן בלתי הפיך, יש טכניקות למיצוק עור הפנים שיכולות לעזור.

 

מיצוק העור למעשה מבוסס  על ננו-טכנולוגיה במכשיר לייזר בתחום האסתטיקה הרפואית. הטיפול נועד למיצוק תווי הפנים, רענון של עור רפוי, לשיפור מרקם העור ללא צורך בהתערבות כירורגית.

בסדרת טיפולים קצרה יחסית מחדשים למעשה את מראה העור ואת הגוון, עוזרים במתיחת עור רפוי, מחליקים קמטים סביב העיניים  והשפתיים ויוצרים מראה חלק של העור.

הטיפול הקוסמטי מתאים לגברים ונשים כאחד.

 

ידית הלייזר של מכשיר הקליר ליפט עובדת על שכבת העור העליונה בעוצמת אנרגיה גבוהה וקצרה, פעולת הלייזר מביאה למעשה לשיוף רשתי ומיקרוסקופי בעור ואינה גורמת לקילוף תא האפידרמיס, החום הגבוה החודר אל תוך הרקמה מגרה את ייצור הקולגן והאלסטין ובזאת משקם את העור מבפנים.

 

מספר הטיפולים המומלץ נע בין שלושה לחמישה טיפולים ברוב המקרים, הדבר תלוי כמובן במצב העור ובגילו של המטופל. הטיפולים עצמם מתקיימים מדי של שלושה שבועות. הטיפול מומלץ לכל סוגי העור ללא מגבלת גוון. ההחלמה מהירה מאד, האפקט הנראה לעין  הוא מיידי והתוצאות נראות  כבר לאחר הטיפול הראשון .

 

כתיבת תגובה

סגירת תפריט
שינוי גודל גופנים
×

עגלת קניות

חדש!

טיפול בעזרת גלי רדיו – פתרון שהוכח יעיל גם לתופעות ההזדקנות וגם לצלקות אקנה