Rachel Clinic

טיפול בעזרת גלי רדיו

חלק לא מבוטל במושג היופי בתרבות סביבנו, הוא מראה הפנים שלנו. לא רק תווי הפנים, סידור הגבות או העגילים יוצרים את פנינו אל מול העולם, אלא גם ובעיקר – עור הפנים שלנו.
לצערנו, למרות כל הרצון שלנו לעור תמיד חלק, בריא וקורן, המציאות טופחת על פנינו ומשנה אותן עם השנים וניסיון החיים.

השינוי הניכר הראשון איתו מתמודדת רוב האוכלוסיה מתרחש בגיל ההתבגרות, עת מופיעה תופעת האקנה הידועה לשמצה. 

בהמשך חיינו, אנחנו גם עדים להזדקנות של העור. רפיון של העור, חיוורון והיווצרות קמטים עמוקים וקבועים יותר מוכרים כמעט לכל אדם בשנות השלושים עד החמישים לחייהם.

פתרון שהוכח יעיל גם לתופעות ההזדקנות וגם לצלקות אקנה הוא טיפול פנים בעזרת גלי רדיו. הטיפול החדשני נעשה בעזרת מכשיר רפואי אשר פותח בעזרת מיטב הרופאים המומחים לעור ולאסתטיקה ברחבי העולם.

מכשיר זה פועל בשיטה של יצירת נזק מבוקר לעור הפנים בשכבת הדרמיס – השכבה האמצעית של העור. גלי הרדיו פועלים באופן חשמלי בתדירות גבוהה, מחממים את האיזור המטופל ומעודדים ייצור מוגבר של קולגן ואלסטין, שתורמים לגמישות העור. בנוסף, גלי הרדיו מצמצמים את בלוטות החלב בעור וכך תורמים למראה אחיד וחלק של עור הפנים. יעילות הטיפול בעצם טמונה ביכולת של גלי הרדיו לשכבה זו מבלי לפגוע בשכבה החיצונית של העור – האפידרמיס – אשר הופכת לדקה יותר עם השנים.

"לא מעט מתבגרים ומתבגרות יגלו לצערם, שגם אחרי מאבק מוצלח בפצעי האקנה עצמם, נשארות צלקות לא נעימות למראה בעור הפנים."

לטיפול בעזרת גלי רדיו יתרונות רבים נוספים. חווית הטיפול אצל קוסמטיקאית זכורה לכולנו כתהליך מייגע, כואב ולא נעים. לא מספיק זאת, גם לאחר טיפול כזה אנחנו נאלצים ללכת ברחוב בפנים אדומות ומגורות. לא כך הדבר כאשר מדובר בטיפול בעזרת גלי רדיו.

הבשורה המשמחת הראשונה היא אורך הטיפול הקצר והצורך במעט מפגשים כדי להגיע לתוצאות מצוינות ברוב המקרים, כאשר מדובר בתופעות קלות עד בינוניות של אקנה או צלקות. לעומת טיפול בעזרת גלי אור או פילינג, אין צורך לחכות לחורף כדי לעשות טיפול פנים בעזרת גלי רדיו, ניתן לעשות את הטיפול גם בקיץ ולחזור לפעילות מיד לאחר מכן. הטיפול עצמו לא כואב אלא בעיקר חם מאוד, אך באופן נקודתי ביותר ושאינו משאיר סימנים על הפנים לאחר הטיפול.

גם בניגוד למישחות או כדורים, הטיפול בגלי רדיו אינו גורם לנפיחות בעור או תופעות אלרגיות אחרות ואינו עלול לייבש את העור.

טיפול בגלי רדיו - בשורה של ממש לעור הפנים.

חשוב מאוד לציין, כי טיפול זה ניתן רק על ידי רופאים מוסמכים ולא יכול להתבצע על ידי קוסמטיקאיות שלא עברו הכשרה מקצועית. מאחר שעור הפנים שלנו משתנה בין אדם לאדם, יש להתייעץ עם המטפל הנבחר ולהתאים את הטיפול באופן אישי.
כיום ניתן למצוא מכונים מנוסים מאוד בתחום טיפולי הפנים בעזרת גלי רדיו. גם בקופות החולים טיפול זה מוכר ומומלץ, לטיפול בצלקות או מקרים קלים של אקנה וגם לתופעות הזדקנות בעור הפנים. הטיפול בטוח, נוח ומתאים לכל כיס, גם במקום פילינג או טיפולים יקרים שמוצעים אצל קוסמטיקאיות אשר תוצאותיהם אינן ידועות.

סגירת תפריט
שינוי גודל גופנים
×

עגלת קניות

חדש!

טיפול בעזרת גלי רדיו – פתרון שהוכח יעיל גם לתופעות ההזדקנות וגם לצלקות אקנה