טיפולי מזותרפיה ברייצ`ל קליניק

טיפולי מזותרפיה ברייצ`ל קליניק

קמטים בעור הינם תופעה מוכרת ורחבה, קמטים בעור מופיעים עקב מגוון סיבות, החל בגיל, אקלים, עישון, הרגלי תזונה ומבנה הורמונלי.

כשהעור נעשה לא גמיש, רפוי ועייף ואנו מאבדים רכיבים חיוניים לאיכותו וקצב חידוש התאים באפידרמיס מואט, החל מגיל 45 אנו חווים שינויים הורמונליים אשר הופכים בהדרגה את העור שלנו לפגיע יותר.

מזותרפיה מיועדת להאטה של הזדקנות העור.

זו שיטת טיפול קוסמטית, לא ניתוחית המורכבת מתהליך זריקות קטנות עד מאד של חומרים הומיאופתים המכילים מינרלים, תמציות צמחים, ויטמינים ואנזימים אשר יחד “שוברים” תאי שומן ומטפלים באופן טבעי בטווח רחב של בעיות רפואיות, וממצקים ומבריאים את העור, השיטה פותחה ע”י רופא צרפתי במאה הקודמת..

מתי מומלץ טיפול מזותרפיה?

כיום מקובל לטפל באזורי שומן יתר במקומות מסוימים, בצלוליטיס, קמטי צוואר ופנים, ובמקרים של עור מזדקן, ההזרקות כמעט ואינן מורגשות.

במהלך טיפול מזותרפיה ולאחריו מתפרקים תאי השומן באזור המטופל ונמנעת היפתחות של שומן חדש באזור, זרימת הדם משתפרת והעור מנוקה, זמן ההתאוששות מהטיפול קצר יחסית והטיפול אינו כרוך בהליך פולשני.

הטיפול מצעיר את העור והופך אותו לרענן יותר, הוא עוצר תאים מאגירת שומן מחודש, על מנת למקסם את התוצאה לאורך זמן יש צורך בסדרת זריקות.

יתרונותיו הבולטים של טיפול זה מתבטאים בכך שאינו פולשני, אינו כרוך בהרדמה כללית, הטיפול ממריץ את הדם באזור ועשוי להקל במקרים של התכווצויות.

ניתן לשלב טיפול מזותרפיה עם פילינג.

צוות רייצ`ל קליניק ישמח לסייע לך ולהרכיב לך תכנית טיפול המתאימה למצב העור ולנתונים האישיים שלך.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט
שינוי גודל גופנים
×

עגלת קניות

חדש!

טיפול בעזרת גלי רדיו – פתרון שהוכח יעיל גם לתופעות ההזדקנות וגם לצלקות אקנה