קוסמטיקאית בתל אביב וטיפול באקנה

ההתמודדות עם בעית פצעי האקנה היא הטופ של ההתמודדויות בגיל ההתבגרות, להתמודדות מול בעית אקנה יש אמנם צדדים רבים רפואיים וקוסמטים בהם אני עוסקת מזה שנים אך קיימים לבעיה זו גם צדדים חברתיים ותחושתיים של המטופלים, פצעי אקנה עלולים לגרום למטופלים לחוסר ביטחון, לירידה בהערכה העצמית, לבעיות חברתיות ולשלל “גרורות” הנוצרות מן המצב שאף אדם לא שש לחוות ולהתמודד מולן.
לכן בהרבה מקרים כדאי להבין ולדעת למי אנו נותנים את האישור לטפל לנו בבעיה האינטמית הזו, על מי אנו סומכים שינהל את המערכה הזו ביעילות האפקטיבית והמקסימלית ביותר ובצורה ובאופן המקצועיים ביותר? מי תוציא אותנו ממצב הביש הזה כמה שיותר מהר ובצורה החלקה ביותר?
שהרי לכולנו מוכרים מקרים של טיפולים שנמשכו ונמשכו עד אין קץ כי המשחה לא השפיעה או משלל סיבות כאלו ואחרות, ואף אחת מאיתנו לא היתה מייחלת לעצמה להיות בסיטואציה כזו או דומה לה…
יש הרבה מאד התלבטויות ומחשבות שונות כשבאים לבחור קוסמטיקאית שתטפל בנו, מנסיוני הרב בתחום אני יודעת היטב שחלק ניכר ואולי אף החלק המכריע מהלקוחות מגיע פשוט מהמלצה שמתקבלת מאדם קרוב שעליו הם סומכים (אמא. חברה וכיו”ב) וזה מה שמביא אותן לביקור הראשון.
השאלה היותר מעניינת היא מה גורם להן להשאר? או לעזוב? מה גורם להן להרגיש נוח ובטחון בתהליך ולהמשיך קדימה עם אותה קוסמטיקאית לאורך הדרך?
והרי כל טיפול קוסמטי הוא תהליך, תהליך אינטימי.
התבוננות טובה ופרספקטיבה לעניין ניתן לקבל כשנביט בטיפול באקנה כטיפול מייצג.
תהליכים שעוברים לקוחות שמגיעים אלי עם בעית אקנה ועוברים את המסע איתי בהצלחה  הם מה שנותן לי דלק ואמונה מדי יום.
לא מעט לקוחות מגיעים מנקודת התחלה של מה שהם עצמם קוקאים לו “פיצה פייס”
ארבעה טיפולים ולעיתים פחות ותהליך שעוברים יחד מראים כבר תוצאות שגורמות להשארות של הלקוח ואמונה בתהליך, את התוצאות הראשוניות רואים מהר מאד וזה מקנה ביטחון.
וזה בדיוק מה שכיוונתי אליו בחלק הראשון של המאמר: הלקוחה מצידה רוצה ובצדק לצאת ממצב הביש הזה כמה שיותר מהר תוך כדי סדרה לא ארוכה מדי ולא מסתעפת של טיפולים, בלי להסתבך בנסיונות ואקספרימנטים שונים מצד הקוסמטיקאית, הלקוחה רוצה ובצדק לתת את הטיפול למי שהיא יודעת ובוטחת שלה יש את ארגז הכלים הטוב ביותר ואת יכולת האיבחון הטובה ביותר עבורה ולבעיה הספציפית שלה.
וכל לקוח הוא עולם ומלואו, גנטיקה שונה, עור שונה, תזונה שונה וכיו”ב

כי אקנה הוא תהליך שמשתנה בין אדם לאדם, שמירה  והתמדה קבועה מדי יום ולאורך זמן על תזונה נכונה בבית והופעה לטיפולים פעם בחודש עם תשומת לב לחומרים שמתקבלים לשימוש בבית – כל אלו יעשו פלאים ויזרזו כמובן  את התהליך.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט
שינוי גודל גופנים
×

עגלת קניות

חדש!

טיפול בעזרת גלי רדיו – פתרון שהוכח יעיל גם לתופעות ההזדקנות וגם לצלקות אקנה