טיפול פוטורג’וביניישן ברייצל קליניק
Laser Epilation In Beauty Clinic

טיפול פוטורג’וביניישן ברייצל קליניק

טיפול פוטורג’וביניישן להעלמת קמטים בעור ולהצערת העור.

עור הפנים הוא החשוף ביותר בגוף, הוא בא במגע עם טמפרטורות, זיהום אוויר, ורדיקאלים חופשיים, קרני שמש ושלל פגעים.

טכניקה שורשית זו מיועדת להעלמת כתמים זעירים וקמטים בעור הפנים ונעשית באמצעות הבזקי קרני אור באורכים שונים  (גל קצר וגל ארוך) ובשילוב עם טכניקת לייזר, כאשר כל קרן אחראית בטיפול על אלמנט אחר, הבהרת כתמים, החייאת העור, ייעול תהליך ספיגת חומרים, טיפול באקנה ועוד.

התהליך הינו פשוט ובטוח, ואינו מצריך הרדמה.

גלי האור חודרים למעשה לתוך תאי העור, מחממים אותם ומחזירים לעור את מראהו האחיד

רוב הפונים לטיפול מסוג זה הינם באזור גיל 40 מכיוון שבשנים האלו מתחילים להופיע קמטוטים וכתמים, העור מתחיל אט אט לאבד מחיותו וחיוניותו ולחשוף פגמים.

אחוזי ההצלחה של טיפול פוטורג’וביניישן גבוהים מאד, מדובר בכ 90%, אחוזי ההצלחה אלו בשילוב עם חוסר תופעות הלוואי הופכות את הטיפול  בפוטורג’וביניישן לאפקטיבי מאד וללא פחות ממחולל שינוי אמיתי באיכות החיים והבטחון העצמי של המטופלים, השימוש של המטופלים בעזרים קוסמטיים יורד וקטן באופן משמעותי, וכל זאת בסדרה של מספר מפגשים בודדים.

מומלץ להיוועץ ברופא עור לפני תחילת הטיפול, טיפול ממוצע אורך כ 25 דקות , פועל באזור הדרמיס ונעשה על ידי מכשור מתקדם השולח קרני אור כאשר כל קרן אחראית הלכה למעשה על פעולה אחרת.

הטיפול מתחיל במריחת ג`ל נעים על האזור המטופל ובהרכבת משקפיים להגנה מפני קרני האור, הטיפול אינו כואב ועקב אחוזי ההצלחה הגבוהים שלו מומלץ מאד.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט
שינוי גודל גופנים
×

עגלת קניות

חדש!

טיפול בעזרת גלי רדיו – פתרון שהוכח יעיל גם לתופעות ההזדקנות וגם לצלקות אקנה