הסרת שיער לגברים

גברים בעידן בו הכל עובר חלק

זה פוסט לגברים שבחבורה, מה שלומכם? כאן רייצ’ל

ואני יודעת, אני יודעת שבניגוד לכותרת לא הכל עובר לכם חלק ואתם נעים בין בלבול לבין זהות שמקבלת חדשות לבקרים שינויים אופנתיים עד לרמה שכבר נהיה לכם פלונטר במוח, הסרת שיער ועור חלק ונקי הם צו השעה כך הבנתם? אבל אז כל תל אביב מזוקנת כמו הרצל ורגע… איך מסתדר העניין? ורגע… קוסמטיקאית? איך עם כל הזקנים האלו? וכדאי בכלל לעלות על הרכבת הזו או שעדיף המראה הקלאסי שמפרנס את ג’ילט והיה המוביל ללא עוררין עד לפני שנתיים שלוש.

והטיפול עצמו.. ולמי יש זמן לכל התכשירים האלו בין הריצות בבוקר והעבודה וכל הזמן זמן זמן שמתקתק בתוך המוח ורק מטריף את המערכת.

מצאתי שטיפול לגברים צריך להיות פרקטי, ממוקד, כמה שיותר To The Point וכן: להיות קוסמטיקאית שמטפלת גם בגברים זה במקום מסויים סוג של פסיכולוגית, רוב הגברים שמגיעים אלי לא התנסו בטיפול כזה וכל החוויה חדשה להם, נכון שאם יש בנות שקוראות את הפוסט הזה הוא נשמע לכן מוזר? זוכרות את הפעם הראשונה שהגעתן לקוסמטיקאית? כך הם מרגישים… אולי עם חיספוס קל.

בואו נעשה סדר בפלונטר הזה, בין שמירה על עור פנים בריא וצעיר לבין זקנים מזיפים ועד ארוכים, בין זהות גברית שמשתקפת במראה (לא, קמטים על הפנים זה לא סקסי) לבין מה שנכון בריאותית.

אם הגעתם עד לכאן סימן שחשבתם לא פעם על טיפול ולא הוצאתם את המחשבה אל הפועל, זו שנה חדשה, שנה של התחדשות ואני מזמינה אתכם הגברים לחדש ולחוות.

שלכם רייצ’ל טיפולים קוסמטיים 

כתיבת תגובה

סגירת תפריט
שינוי גודל גופנים
×

עגלת קניות

חדש!

טיפול בעזרת גלי רדיו – פתרון שהוכח יעיל גם לתופעות ההזדקנות וגם לצלקות אקנה