טיפול באקנה נעורים ברייצ`ל קליניק

טיפול באקנה נעורים ברייצ`ל קליניק

טיפול נכון ואפקטיבי באקנה נעורים יכול למנוע היווצרות של צלקות בעור הפנים שישארו למשך השנים, על פניהם של אנשים מבוגרים רבים ניתן להבחין בצלקות אלו – זכר להתמודדות לא מוצלחת עם פצעי אקנה בצעירותם.

האקנה מופיע בעיקר בגיל ההתבגרות והטיפול בו בשלב ההתחלתי ימנע לא רק היווצרות של צלקות לאורך שנים אלא ימנע פגיעה בביטחון העצמי ובתחושה הפנימית של המטופל בזמן אמת.

אופי האקנה שונה מאדם לאדם עקב מרכיבים כגון תורשה, לחץ נפשי, פיזיולוגיה, וכמובן סוג ואופי העור.

האקנה פורץ לרוב על רקע הורמונאלי וחולף לאחד התייצבות המערכת ההורמונלית בגוף, חוסר טיפול באקנה נעורים עלול במקרים חמורים ליצור ציסטות וצלקות.

הטיפול שונה בין בעלי עור מפריש ושומני לבעלי עור יבש ומותאם לסוג הלקוח.

צוות רייצ`ל קליניק ישמח לעמוד לרשותך ולייצב את העור שלך למראה יפה וזוהר ובעיקר בריא לטווח ארוך.

קצת ש.ב מסוג שונה

את הפוסט הזה אני כותבת עבורכן, עבור הנערות שהתחילו טיפול או עומדות להתחיל כזה, עבור אלו שחוו רק מפגשים ספורים עם קוסמטיקאית.

אני יודעת שהחוויה בהתחלה היא מאד מעצימה: תוך מספר ימים רואים תוצאות, העור נראה בריא יותר והפצעים נסוגים, אני כאן כדי להזהיר מ “אפקט האנטיביוטיקה”.

יודעות מה הכוונה? מכירות את התחושה של לקחת אנטיביוטיקה יומיים, לחוות שיפור מיידי במצב ולהפסיק למרות שהמרשם הוא לעשרה ימים? מכירות את המשך העלילה? כן… ההתדרדרות במצב לא מאחרת לבוא.

ואלו שעורי הבית שאני תמיד נותנת יד ביד עם התכשירים, כי אתן הולכות הביתה להתנהל בשוטף ושם מתחילה העבודה האמיתית, אם לא תהיה כזו הטיפולים לבד לא יעזרו.

לשטוף לשטוף לשטוף פנים, אנו חיים באקלים חם, שמש קופחת, לחות, איזור עירוני, הגעתן הביתה? לשטוף פנים, קמתן בבוקר? לשטוף פנים, באמצע היום? ניחשתן נכון… לא לתת לדברים להדבק לעור הפנים.

יצאתן מהבית? זכרו למרוח את הקרם שניתן לכן, קיבלתן תכשירים? תזכרו לשים אותם בשעות ובמינון שהתבקשתן, זו העבודה שמשמרת את ההישגים שהצלחתי לגרום לעור בטיפול, ללא שמירה המצב לא יחזיק מעמד ושוב תהיה רגרסיה, שמירה עקבית על העור היא העבודת בית שמהווה טיפול מונע בין מפגש למפגש ומשמרת את ההצלחה של הטיפול הקוסמטי.

אתן יודעות… המשכיות זה שם המשחק

לפני כחודש הגיעו אלי לראשונה אב ובתו בת ה 14 שסבלה מפצעי אקנה בפנים.
זו היתה החוויה הראשונה שלה אי פעם אצל קוסמטיקאית, חוויה שלוותה בחששות לא מעטים והרבה שאלות.
גייסתי הרבה מעבר ליכולות המקצועיות שלי, כאמא לילד בגיל ההתבגרות ניסיתי להרגיע, לדבר מלב אל לב, לעטוף בחום תוך כדי הליך שעבורי ועבור מטופלות רבות הוא מובן מאליו אך לא עבור כל אחת ובטח שלא עבור ילדה כה רגישה שלה זו הפעם הראשונה.

שמחתי לקבל אחרי כיומיים את הטלפון השמח מלווה בתמונות של עור הפנים שהראו תוצאות מיידיות ומהירות עקב הטיפול והתכשירים מבית חוה זינגבוים עמם ציידתי אותה.
אך כמי שיודעת את רזי הטיפול וחיה את התהליך שאלתי את עצמי על ההתמדה, על המשמעת לטיפול יומי, על התחזוקה.
שבעיני מקבילה ללקיחת תרופה- ואתן זוכרות מה קורה כשמפסיקים אנטיביוטיקה באמצע הטיפול? מזה חששתי…

עבר כחודש ואל תיבת הווטסאפ שלי הגיעו תמונות חדשות המראות באופן בולט הטמעה של התכשירים בשכבות העמוקות של העור ושיפור מתמשך הנראה לעין, ההתמדה מסתבר עשתה את שלה.

קבענו שוב לשבוע הבא ואני שמחה.
שמחה כי בעיני זו שליחות, זה רגש, זה הרבה יותר מטיפול קוסמטי.
זה משהו בלב.
והלב שלי תמיד כאן עבורכן
שמחה שזכיתי
שלכם רייצ’ל

כתיבת תגובה

סגירת תפריט
שינוי גודל גופנים
×

עגלת קניות

חדש!

טיפול בעזרת גלי רדיו – פתרון שהוכח יעיל גם לתופעות ההזדקנות וגם לצלקות אקנה